חיפוש

שקית הפתעות: אילו מתנות מחלקים באירוע?

 

הענקת מתנות היא חלק חשוב בכל אירוע, בין אם זה ליום הולדת, חתונה או מפגש חברה. אבל בחירת המתנה הנכונה יכולה להיות אתגר. אז מכיוונך שאירועים עסקינן, ערכנו לכם רשימה עם כמה מהמתנות הייחודיות והמגניבות ביותר שתוכלו לתת בכל אירוע, ככה שיזכרו אתכם לטווח הרחוק ויספרו לכל החברים.

 

קשיות מתכת רב פעמיות

מארז של קשיות מתכת רב פעמיות הן דרך ידידותית לסביבה אשר מסייעת להפחית פסולת פלסטיק תוך שהיא מהווה מתנה נהדרת לכל אירוע. ניתן לרכוש מארז של קשיות מתכת רב פעמיות ואף להוסיף את שמותיכם או משפט ברכה מותאם אישית. זוהי דרך מצוינת להראות את הדאגה שלכם לסביבה ולעזור לקדם שיטות ידידותיות. האורחים שלכם יוכלו להשתמש במתנה כבר במהלך האירוע.

מתנות לאירוע

מאוורר נייד המתיז מים

מאוורר נייד שמתיז מים מושלם לאירועי חוץ במהלך הקיץ. זוהי דרך מצוינת להישאר את האורחים שלכם בדיוק בטמפרטורה הנכונה. מאוחר נייד יתקבל בברכה בכל עת במדינת ישראל וביחוד באירועים בהם השמש חמה ויוקדת. אין ספק שמאוורר יוסיף קצת כיף לאירוע והחלק הטוב ביותר הוא שהוא קל לשינוע וניתן להגדיר ולשנות לו את המהירות.

 

מטבעות שוקולד ממותגים באריזה אישית

תנו לאורחים שלכם משהו לזכור! אין ספק ששוקולד הוא חוויה לכולם! אם אתם רוצים לפנק את האורחים שלכם הדרך הטובה ביותר היא בהחלט באמצעות מטבעות שוקולד ממותגים. אתם יכולים להתאים אותם אישית עם הלוגו של החברה שלך במידה ומדובר באירוע חברה, בתמונה של הפנים שלכם או בהוספת טקסט מיוחד. המטבעות מגיעים באריזה אישית, מה שהופך אותם למושלמים עבור מתנות.

 

מעילי גשם

נמאס מכפכפי אצבע עלובים שעוברים בכל אירוע. תנו לאורחים שלכם משהו פרקטי באמת לקחת איתם הביתה במידה וארגנתם אירוע חורף. כן, גם באורחים של אירועי החורף התחשבנו כמובן. לא רק מניפות ומאווררים לחודשי הקיץ החמים. עם כאלו גשמים לא מובן לנו למה מעילי הגשם המתקפלים והרב פעמיים לא פופולריים יותר. כמובן שתוכלו להוסיף הקדשה אישית. אין לנו ספק שזו מתנה שתלווה את האורחים שלכם חורפים רבים ותחמם אותם – תרתי משמע!

מתנות לאירוע

מחזיקי מפתחות מותאמים אישית

מחזיקי מפתחות הם מתנה משתלמת ופרקטית שכל אחד יכול להשתמש בה. אתם יכולים להתאים אותם אישית לאירוע שלכם בעזרת תמונה, לוגו או משפט מיוחד, והם יהוו מזכרת נהדרת לאורחים שלכם. מחזיקי מפתח הם בהחלט מתנות לאירוע מכל סוג.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אין כל ספק כי המתנות הללו מושלמות לכל אירוע. הן במחירים סבירים, המתנות בהחלט מיוחדות, מלאות השקעה ומתחשבות, הן בסביבה והן באורחים, ובוודאי יגרמו לאורחים שלכם להרגיש מיוחדים. לכן, אם אתם מחפשים דרך ייחודית ובלתי נשכחת לגרום לאירוע שלכם לבלוט, אין טעם להמשיך להתרוצץ ולחפש רעיונות נוספים למתנות לאירועים. כל התשובות שלכם כבר כאן. מזל טוב!

מתנות לאירוע

באותו נושא
מתנות
3 מתנות מומלצות לזוגות

החלטתם שאתם רוצים להשקיע בזוגיות שלכם ולקנות מתנה מיוחדת? אולי אתם מחפשים בכלל מתנה לזוג חברים? אין זה משנה מהי הסיטואציה, כל עוד אתם מחפשים

קרא עוד »
תכשיט
7 מתנות פרידה בלתי נשכחות

זו עובדת חיים מרירה ומתוקה שלפעמים אנשים צריכים לעזוב. בין אם אשת העבודה שלכם עוברת לעבודה חדשה, השותפה האהובה עליכם עוברת לגור עם בן/בת הזוג,

קרא עוד »
מתנות לחגים
5 רעיונות מקוריים למתנות חגים

החגים בפתח, מלווים בתחושות של התחדשות מרגשת. הנוסף על כל הארגונים, הקניות, המתכונים והאורחים, צריכים לדאוג גם למתנות חג. החגים הם הזדמנות נפלאה לנתינה, להבעת

קרא עוד »