חיפוש

תוך כמה זמן ביטוח נסיעות לחו"ל נכנס לתוקף

מגפת הקורונה הפכה את ביטוח הנסיעות לחשוב במיוחד.

יעדי נסיעות נפתחים ונסגרים בהתאם להגבלות של המדינות ומצב ההתפשטות של המגפה בתחומן.

במקרים רבים האפשרות לטוס אף מותנית בהצגת תוצאות בדיקת קורונה עדכנית טרם העלייה למטוס.

במאמר זה נעסוק בחשיבות של הביטוח בתקופה זו ובאופן שהפוליסה צריכה לתת מענה ביטוחי.

בנוסף נעמוד על אופן רכישת הביטוח והזמן שנדרש לשם הכנסתו לתוקף.

 

הכנסה לתוקף מיום הרכישה

עקרונית ניתן להכניס ביטוח נסיעות לתוקף כבר ביום רכישת הפוליסה, בהתאם לתאריכי הטיסות שהוגדרו בה. הכנסת הפוליסה לתוקף מותנית בכך, שהמבוטח מעביר לחברה המבטחת את כלל המסמכים והמידע שהחברה דרשה בעת רכישת הביטוח ובעמידה בתנאים, כפי שהלקוח הסכים להם. למרות זאת, מומלץ שלא לחכות עם רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לרגע האחרון.

 

ביטול היציאה מהארץ

ביטוח נסיעות לחוץ לארץ כיום צריך לכסות ביטולים הקשורים לקורונה. מדובר על מי שאובחן כחולה קורונה מאומת בשבוע שקדם לטיסה ולא יכול לטוס, כמו גם מי שהוכנס לבידוד בעקבות חשיפה לחולה מאומת במהלך שבועיים לפני מועד היציאה המתוכנן מהארץ. גם מי שנמנעה ממנו העלייה למטוס במהלך הבידוק בעקבות חשש להידבקות יוכל להפעיל את הפוליסה ולקבל פיצוי.

 

הרחבת פיצוי יומית

ביטוח  נסיעות לחו"ל כיום חייב לספק לכם כיסוי גם למקרה בו תחלו בקרונה במהלך שהותכם בחו"ל. מלבד הכיסוי הרפואי הבסיסי במסגרת פוליסת ביטוח נסיעות, ניתן לרכוש הרחבת קורונה נוספת למקרה של בידוד או אשפוז כתוצאה מקורונה. מדובר על פיצוי יומי נוסף, שנועד להקל על ההתמודדות הכללית של המבוטח בעת הבידוד או האשפוז בחו"ל.

 

רשת בטחון חיונית

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא רשת ביטחון בסיסית שנדרשת בכל נסיעה לחו"ל, לא משנה לאיזו מטרה.  המרכיב החשוב ביותר בפוליסה הוא הכיסוי עבור מענה רפואי בחו"ל. חשוב לשים לב שסעיפי הכיסוי שמציעים החברות השונות אינם זהים, כאשר ההבדלים הם בתנאי הכיסוי, לרבות בתקרת הכיסוי הכספי. ישנם גם הבדלים לגבי אופן הפעלת הביטוח ברגע אמת בחו"ל.

 

השוואה טרם רכישה

השוואה של מרכיבי הפוליסה ועלויות הביטוח יכולה לחסוך כסף בתהליך הרכישה. חשוב לתת את הדעת למרכיב ההשתתפות העצמית ולשקול אם לשלם יותר על הפוליסה ולהקטין את גובה ההשתתפות בהתאם. חשוב להבין כיצד מפעילים מחוץ לארץ את הפוליסה כאשר מתרחש אירוע ביטוחי בחו"ל ,כאשר כיום ניתן למצוא ביטוח נסיעות שהפיצוי הוא מידיי לחשבון הלקוח.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל לימי קורונה

לסיכום, במאמר זה התמקדנו בחשיבות של ביטוח נסיעות בתקופת הקורונה ובאופן שבו הפוליסה צריכה לכלול כיסוי למקרה של מחלה או חשיפה, טרם הנסיעה ובמהלכה. כפי שציינו, ניתן להפעיל את הכיסוי של ביטוח נסיעות כבר מיום הרכישה, אך מומלץ שלא להמתין לרגע האחרון ולרכוש מבעוד מועד את הביטוח הרלוונטי ביותר בעבורכם, בהתאם למאפייני הנסיעה.

מטוס

 

באותו נושא
6 יתרונות בביטוח ועדי בתים
6 יתרונות בביטוח ועדי בתים

כוועד בית האחראי על ניהול רכוש משותף, יש חשיבות מכרעת להבין את החשיבות של ביטוח וועד בית. תחומי האחריות שלכם כוועד בית, כוללים תחזוקה יומיומית,

קרא עוד »