חיפוש

בריחה אל השלווה: תיהנו מהיתרונות של ג'קוזי ובריכת זרמים

בשנים האחרונות יש עלייה משמעותית במספק הרוכשים של ג'קוזי ובריכות זרמים. עובדה זו הגיעה לידינו, לאחר שביקרנו בחצרות של בעלי צימרים, שכנים וקרובי משפחה. אם שמעתם בעצמכם על תרחיש זה ורציתם לדעת מה הוביל לעלייה זו, כדאי שתישארו אתנו, כי יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם היתרונות שיעשו לכם סדר. 

 

מעניקים שלווה לגוף ולנפש

תנסו לדמיין את עצמכם יושבים כעת בתוך ג'קוזי או בריכת זרמים בחצר עם כוס יין ביד ושקט מופתי מסביב. אתם לא צריכים לספר לנו מה ההרגשה שלכם ברגע זה, פשוט בגלל שאנחנו יודעים. שהייה מסוג זה מובילה תוך זמן קצר להרפיה של השרירים מ – 2 סיבות:

  1. המים החמים מובילים לתחושת רוגע שגורמת להרפייה
  2. העיסויים שמתבצעים בתוך הג'קוזי או בריכת הזרמים עושים את עבודתם נאמנה

בנוסף לכך, המים החמים גורמים לסילוק רעלים ולגידול כדוריות דם לבנות ונוגדנים. נסביר בתור התחלה שמגע עם מים בטמפרטורה גבוהה גורם לגוף להזעה מוגברת שמובילה בסופו של דבר לניקוי הרעלים. לכן ממליצים לשהות בסמוך לסילוני המים של הג'קוזי כאשר מרגישים בחולשה או כאב בשרירים מסוימים בגוף.

מעניקים שלווה לגוף ולנפש

שמירה על חום המים גם בחורף

התרחיש האהוב עלינו ביותר הוא להיכנס אל תוך ג'קוזי רותח בזמן שקר מאוד בחוץ. מדובר ביתרון משמעותי שבא לידי ביטוי בבריכות הזרמים ובג'קוזי. שכן, יש בהם 2 גופי חימום שמביאים לחימום מהיר מאוד של המים (מדובר בדרך כלל בטמפרטורה שנעה סביב ה – 40 מעלות). כך שבעצם, גם בימים קרים ניתן להיכנס לבריכה או הג'קוזי וליהנות מטבילה חמה ומנחמת.

 

מסייעים בהשגת שינה מתוקה

טבילה קצרה בתוך בריכת זרמים או ג'קוזי מחומם צפויה לסייע למי שחווים בעיות בשינה (אבל לא רק). המים החמים שבג'קוזי מעלים את טמפרטורת הגוף ומובילים לרפיון שמקל על הכניסה לשינה עמוקה ומתוקה. זו הסיבה, דרך אגב, שאנשים נרדמים לא פעם בזמן שהם משתזפים בשמש.

בריכת זרמים

התקנה פשוטה

אתם לא צריכים להתעסק עם מקדחה, מברגים וסרגל מדידה. שכן, יש בעלי מקצוע שיבצעו את העבודה הזו עבורכם. כל מה שתצטרכו לעשות זה ליצור קשר עם חברה שתספק את הג'קוזי או בריכת הזרמים שתבחרו. לאחר מכן, היא תשלח אליכם מתקין מקצועי ואמין. מדובר ביתרון משמעותי, מכיוון שבעלי המקצוע שמגיעים מצד הספק, מכירים בדגמים השונים מקרוב ויודעים איך להתקין אותם על הצד הטוב ביותר.

 

השורה התחתונה – זה הזמן שלכם ליהנות מהיתרונות הללו

בשלב זה אתם מכירים ביתרונות הבולטים שבאים לידי ביטוי בעת שימוש בג'קוזי ובריכת זרמים. כך שכעת, נותר לכם רק לבחור את הדגם המתאים ביותר עבורכם וליהנות מכל אחד מהיתרונות הללו מקרוב. נאחל כעת שתבחרו נכון ותעניקו לעצמכם את השלווה, הבריאות והשינה מתוקה שתמיד רציתם.

יתרונות של ג'קוזי ובריכת נחלים

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »