חיפוש

3 תמונות יפות ששווה לקחת בירושלים

תמונות של ירושלים הם כמעט חובה לא רק בבית ומשרדים בישראל, אלא ברחבי העולם כולו, שכן היא מהווה מקום מרכזי ומהותי לכל כך הרבה עמים ותרבויות.

מה לא נכתב על ירושלים ומה לא נאמר. היא ללא ספק אחד המקומות המרהיבים ביותר בעולם, מעבר לקדושה ולהיסטוריה העשירה שלה היא מיוחדת, מהווה מפגש של די קיום, של שילוב תרבותי ועם כל אתגרי החיים וההישרדות מפגינה את החיים עצמם והשגשוג שלהם מבעד לחספוס המקומי.

דווקא התמונות הפחות שגרתיות הן הרבה יותר זכירות וכאשר עומד סיפור מאחוריהן אז על אחת כמה וכמה, מה שצובע את היופי הוא תוכן התמונה ואילו הרקע והנוף שמשתקף ממנה כשלעצמו מתקיים כבר בתוך הקשר. ההקשר הזה מעניק מהות ומשמעות לתמונה שכזו הופכת הרבה יותר רלוונטית ומשמשת גם כמקור להשראה.

מיותר להזכיר כמה ירושלים היא מיוחדת ואכן יש לו מעט אתרים מרכזיים שבהם כולם רגילים להצטלם, לרוב אלו גם האתרים שנלכדים בתמונות אמנותיות כמו גם בציורים השונים של ירושלים על פני התקופות השונות של הקיום ההיסטורי הארוך והמפואר שלה. יחד עם זאת ולצד מגוון האתרי המרתקים והמדהימים בהם ניתן לתפוס צילום או תמונה וללכוד את הרגע לעד, בירושלים יש גם לא מעט אתרים ייחודיים וקצת שונים מהמקובל שגם הם מספרים את הסיפור האמתי של ירושלים ומהווים מוקדים מדהימים להשראה של רוחניות וציונות.

 

לוקיישנים לא טריוויאליים

בין האתרים הלא מובנים מאליהם להצטלם בירושלים יש כמה מוקדמים מעניינים במיוחד. כמובן שאלו הם רק קצה של הקצה מתוך כל האפשרויות שעומדות לרשותכם ללוקיישנים לצילום בירושלים ואספנו עבורכם כמה שהם בהחלט פחות טריוויאליים, אבל מעניקים רקע משגע.

 

גשר המיתרים

גשר המיתרים הפך להיות לסמל עירוני ולא רק בירושלים, גם בפתח תקווה אפשר למצוא אחד, ויחד עם זאת, הרקע שעליו מצוי הגשר, וכל הסביבה שמקיפה אותו אשר תמיד נכנסת לפריים, היא כמובן ייחודית וחד פעמית. גשר המיתרים הוא לא רק מבנה ארכיטקטוני מדליק, אלא הוא מסמל את יכולת ההתחדשות של ירושלים ואת היותה אינה קופאת על שמריה כעיר העתיקה שהיא ובאופן שאולי היה אפשר לצפות ממנה.

 

שגרירות ארצות הברית

בדומה לגשר שמהווה את הסמל שבחיבור בין החדש לישן, גם שגרירות ארצות הברית שמהווה עבורנו אבן דרך משמעותית מאד הן מבחינה פוליטית והן מבחינה מדינית, חברתית, כלכלית וכמובן לאומית, היא סמל הישגי הפריון של קיום לגיטימי, שלו ומפרה בסביבה.

 

שוק מחנה יהודה

כמובן הרקע הצבעוני של השוק מייצג יותר מכל דבר אחר את החיים שממלאים את ירושלים מאז ועד היום. זה הלב הפועם והבטן הרכב של החיים בעיר הקדושה לכל העמים הגדולים והאווירה המיוחדת בו מדבקת וגם עוברת צילום, כך שתוכלו ללכוד רגעים מדהימים של החיים בו.

לסיכום, ירושלים כמובן מלאה בפינות חמד למכביר, וכאשר מחפשים לתפוס תמונה מיוחדת של מקום מסוים, על אחת כמה וכמה מקום כמו ירושלים, דווקא המקומות הפחות שגרתיים לצילומים יוכלו להפיק תוצאה יוצאת דופן.

 

קיר עתיק

באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »