חיפוש

תפקידו של מקדם האתרים

 

למקדם אתרים יש עבודה חשובה מאוד. הוא אחראי על קידום אתרים של בעלי עסקים שונים ברחבי הרשת. עובדה זו מרתקת רבים וגורמת להם לתהות – מה הוא עושה בעצם במהלך יום עבודה? כדי לענות על השאלה המסקרנת, יצאנו לפגוש מקדמי אתרים וביקשנו לראות מה הם עושים. כתבנו את כל המידע המעניין במדריך אחד ואנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות ולגלות את כל הפרטים שרציתם לדעת בנושא, אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

מה הדבר ה – 1 שעושה מקדם אתרים? – מחקר מילות מפתח

מקדם אתרים טוב פותח את הבוקר שלו במחקר אודות מילות מפתח. כלומר, הוא בודק מה אנחנו, הגולשים, מחפשים ברחבי הרשת. שכן, קידום אורגני מצריך מידע אודות המילים החשובות האלו שיביאו לתנועה רלוונטית אל האתר המקודם. חשוב לציין שמדובר במחקר מעמיק. כזה שמצריך בירור אודות ביטויים שבאמת חוזרים על עצמם ולא סתם ביטויים רנדומליים. מקדמי אתרים טובים משתמשים בכלים שונים שמציגים בפניהם את הנפחים השונים של מילות המפתח שמצאו. כך הם יכולים לדעת מהן המילים הנפוצות ביותר שכדאי להשתמש בהן.

 

מה הדבר ה – 2 שעושה מקדם אתרים? – מחקר אודות המתחרים

מקדם אתרים לא נח. הוא צריך לבצע גם מחקר מעמיק אודות המתחרים. כך שאם הוא מקדם למשל אתר של מלון בים המלח, הוא צריך לבדוק באופן מעמיק את האתרים של עסקים מתחרים. מקדם אתרים מבצע את המחקר הזה מ – 2 סיבות:

  1. הוא יכול להגיע אל מילות מפתח חדשות שלא חשב עליהן קודם לכן
  2. הוא יכול להגיע לשיתופי פעולה אפשריים עם המתחרים ולקבל מהם קישורים

אופטימיזציה לתוכן

מה הדבר ה – 3 שעושה מקדם אתרים? – אופטימיזציה לתוכן

מקדם אתרים צריך לעשות אופטימיזציה לתוכן של האתר המדובר. שכן, גוגל רואה את הדף באתר כמחולק לכמה חלקים. חשוב מאוד להכיר בחלוקה הזו ולבצע אותה באופן הולם. אם לא די בכך, יש גם להוסיף תמונות שיתארו את התוכן באופן ברור ומידי. מקדם אתרים טוב מבצע את הליך האופטימיזציה לתוכן של האתר באופן שוטף.

 

צריכים מקדם אתרים? הנה טיפ לבחירה נכונה של בעל מקצוע כזה

אם אתם רוצים צריכים את שירותיו של מקדם אתרים, עליכם לערוך בירור מעמיק אודותיו טרם הבחירה. שכן, חשוב מאוד לשים לב שמדובר במי שיש לו ניסיון רב בתחום. כלומר, מי שביצע כבר קידומים רבים לאתרים דומים לאתר שלכם. ככל שיהיה לו יותר ניסיון, כך אתם תוכלו להיות רגועים ובטוחים כי אתם נמצאים בידיים טובות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה תפקידו של מקדם אתרים. כעת, יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק למצוא מקדם אתרים מומלץ ולקבל את שירותיו. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתבחרו נכון.

באותו נושא
ללמוד קריפטו
למה כדאי ללמוד קריפטו?

בתקופה האחרונה אנו שומעים רבות מצד חברים על קורס קריפטו ששינה את החיים שלהם באופן חיובי. מספר חוות הדעת הרבות שזרמו אלינו ביממה האחרונה, גרמו

קרא עוד »
איש ולוגו
המדריך המלא לטיקטוקר המתחיל

אפליקציית טיקטוק הפכה לאחת האפליקציות החמות ביותר בעולם, עם מיליוני סרטונים העולם מדי חודש. הסרטונים בטיקטוק מצלמים על ידי המשתמשים בה, ובהם רואים ריקודים ושירים

קרא עוד »