חיפוש

השקעה מחוץ לקופסא – אלה ההשקעות השוות ב- 2023

קיימות כיום שלל הזדמנויות ואפיקי השקעה שונים, וחשוב להישאר מעודכנים לגבי המגמות בשוק בכדי למקסם את התשואות שלכם. כשאנחנו כבר בעיצומה של שנת 2023, ישנן מגמות שונות ומשמעותיות שיכולות להוות הזדמנויות פז עבור אלה המחפשים לעשות עם הכסף שלהם עוד כסף. במאמר זה נסקור חלק מהן, ונעזור לכם לבחור היכן לשים את הכסף שלכם השנה.

 

רכישת שטח

אם אתם מעוניינים בהשקעה בטוחה, שטחים למכירה יכולים להיות הפתרון עבורכם. נדל"ן תמיד היה אפיק השקעה פופולרי שמניב רווחים, וכל שנה הוא גדל יותר ויותר ככל שהאוכלוסייה עצמה גדלה. אז למה לרכוש שטח ולא בית או דירה מוכנים? כשאתם רוכשים שטח בעצמכם- אתם אלה שנמצאים בשליטה מלאה על מה תקימו עליו. אתם יכולים לבחור את המטרה, העיצוב, הקבלנים ועוד- כל אלה נמצאים בידיים שלכם. כך בסכום נמוך יותר ממחיר של בית, אתם יכולים להכפיל את הערך של הרכישה שלכם.

שטחים למכירה

מטבעות מבוזרים

מטבעות מבוזרים, כגון ביטקוין ואת'ריום, זכו לתשומת לב גבוהה בשנים האחרונות. הפוטנציאל שלהם לתשואות גבוהות וההצפנה הייחודית שלהם הפכו אותם למושכים מאוד עבור משקיעים. מדובר בדרך אלטרנטיבית להשקיע במטבעות שכרגע נמצאים בעיקר בעלייה. עם זאת, חשוב מאוד שתחקרו מראש את הסיכונים השונים שקשורים למטבעות קריפטו. בגלל שמדובר בתחום חדש יחסית- ידע הוא כוח.

 

אנרגיה מתחדשת

אחד הטרנדים החשובים בתחום ההשקעות הוא התמקדות בתחום האקולוגיה והקיימות. אחד מהדברים שמושכים הכי הרבה תשומת לב הוא אנרגיה מתחדשת. השקעה באנרגיה סולארית וצורות חדשות אחרות של אנרגיה יכולות לא רק לייצר עבורכם תשואות- מאחר ואנשים עוברים להשתמש בהם- אלא גם לתרום לעתיד ירוק יותר על הפלנטה הקטנה שלנו. אפשר לבחור להשקיע בחברות אנרגיה שונות, בתשתיות או אפילו ביוזמות קהילתיות.

השקעות שוות ערך

אומנות ופריטי אספנות

אם חשבתם שעולם האומנות עצר מלכת בעידן הטכנולוגי- תחשבו שוב. אומנות יותר מתמיד יודעת לעורר תחושות אצל הקהל וכך גם אצל הכסף שלכם. אתם יכולים להשקיע בציורים ופסלים של אומני רנסנס או קונסטלציות אומנותיות של יוצרים עכשוויים. אפשר גם למצוא שלל פריטי אספנות שיכפילו את הערך שלהם עוד כמה שנים מעכשיו. כיום גם תחום ה-NFT צבר תאוצה ועם תחקיר בנושא גם אתם יכולים להיות חלק מהמרוויחים ממנו.

אבל לא משנה אם אתם בוחרים להשקיע באומנות פיזית או אומנות דיגיטלית- חשוב שתבצעו תחקיר מעמיק לפני ואפילו שתתייעצו עם אנשי מקצוע לצורך כך. הבנה של המגמות השונות בשוק יוכלו לעזור לכם לבצע החלטות נכונות שיתגלו כנכונות אף יותר בהמשך הדרך.

 

לסיכום

בשנת 2023 יש שלל אפיקי השקעה מגוונים, כשלכל אחד יש יתרונות משלו. בחנו כל אחד מהם בכדי להרחיב את תיק ההשקעות שלכם ולהוביל להצלחה פיננסית בעתיד.

השקעות שוות ערך

באותו נושא
בניינים תכנית תמ"א 38
מהי תוכנית תמא 38

אם אתם מתגוררים בבניין ישן, או שיש לכם בן משפחה או מכר שמתגורר בבניין כזה, בוודאי יצא לכם לשמוע על תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים

קרא עוד »