חיפוש

שכרתם מטפלת סיעודית? אל תשכחו את הביטוח הסיעודי

האנשים היקרים לנו מכל זקוקים לטיפול סיעודי? ישנה חשיבות רבה לבחירה של מטפל/ת אשר יידעו להעניק את הטיפול המסור והמקצועי ביותר, ובאמצעות חברת מענית ניתן להבטיח זאת.

שכירת מטפל סיעודי

אין ספק כי אחד השלבים הקשים והמורכבים ביותר בעבורנו היא ההחלטה על לקיחה של מטפל סיעודי בעבור בן/בת הזוג או בן משפחה. לאור המצב הבריאותי המורכב כמו גם קשיי גיל, האפשרות של לקיחה של מטפל/ת סיעודית היא הפתרון הטוב ביותר. חשוב לדעת כי למעשה מדובר בתהליך לא פשוט אל מול הביטוח הלאומי, וזאת על מנת להפעיל את הביטוח הסיעודי, אך בסופו ולאחר שאושרה הבקשה תוכלו לקבל מטפלת סיעודית בעבור בן או בת הזוג כמו גם בני משפחה, אך לרוב המטפלת תיבחר רק ע"י הביטוח הלאומי. לכן, חשוב מאוד להיוועץ עם חברה מקצועית כמו מענית שירותי סיעוד ורווחה וזאת על מנת להתאים את המטפל הסיעודי הטוב ביותר.

מהו ביטוח סיעודי?

חוק ביטוח גמלת סיעוד הוא חוק אשר מאפשר לקבל סיוע מטעם המדינה לקשישים הזקוקים לעזרה בתפקוד היום יומי. למעשה, הזכאות לקבלת הביטוח הזה היא בעבור אזרחים ישראלים אשר תלויים בעזרת אחרים לביצוע פעילות יום יומית, או נדרשת בעבורם השגחה צמודה. חשוב לדעת כי ישנם תנאים מסוימים לקבלת הקצבה הכוללים בין היתר את מקום המגורים, ההכנסה, קבלת קצבאות אחרות ממקומות אחרים כמו גם הזדקקות לעזרה בעשיית פעולות יום יומית. לכן, בטרם שוכרים מטפלת סיעודית חשוב מאוד לשים לב האם אכן ישנה זכאות, וניתן לבדוק אותה ע"י הגשה מועמדות לגמלת סיעוד. חברת מענית היא כיום החברה המובילה בתחום הסיעוד בישראל ומאפשרת לקבל את כל המידע המקיף בנושא, כמו גם לקבל ליווי מקצועי בתהליך הגשת הבקשה אל מול הביטוח הסיעודי ולאחרי.

סיעודי

קבלת מטפלת סיעודית – באמצעות חברת מענית

על כן, במידה ופניתם וקיבלתם את הזכאות לסיעוד תוכלו להיעזר בחברה וזאת על מנת לבחור את המטפל הסיעודי הטוב ביותר והמתאים ביותר בעבור יקרכם, כמו גם לקבל שירות טרום סיעוד במקביל לתהליך הבקשה אשר מאפשר לקבל ללא תשלום נוסף לקבל מטפל/ת למשך כ 6 שעות שבועיות ומעלה בביתו של בן או בת המשפחה שלכם. השירות אותו מעניקה החברה הוא שירות חדשני וראשון מסוגו בישראל, וזאת בזכות שורת המומחים אשר מועסקים בחברה ולהם ניסיון עשיר במתן ליווי וייעוץ בעבור משפחות אשר יקיריהם זקוקים לשירותי סיעוד. צוות החברה מורכב מעובדים סוציאליים כמו גם אחיות מקצועיות ומטפלים מקצועיים, וצוות הסיעוד מורכב משילוב של עובדים ישראלים ועובדים זרים אשר נבחרו בקפידה ועברו הכשרה מקיפה לטיפול בקשישים סיעודיים אשר זקוקים לסיוע. מחפשים מטפל/ת סיעודית? השאירו פרטים ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם לפגישת ייעוץ ראשונית.

לאתר: https://www.advice-ins.net

 

באותו נושא
עציץ
דוגמאות להכנסה פסיבית

הכנסה פסיבית לעומת הכנסה פעילה הכנסה פסיבית כשמה כן היא, פסיבית. מדובר בעצם על תשלומים או כסף הנכנס או מתקבל באופן קבוע ושהמאמץ המושקע כדי

קרא עוד »
החזרים של מס ראשית
מה חשוב לדעת על החזרי מס

חושבים שמגיעים לכם החזרי מס? במהלך מאמר זה נפרוט בפניכם אלו אישורים נדרשים על מנת להגיש בקשה לרשות המיסים, במסגרתה תיבחן זכאותכם לקבל החזרים כספיים,

קרא עוד »