חיפוש

האם ניתן לעשות שילוח של ירקות ופירות טריים עד הבית?

בעידן הדיגיטלי ההגעה לחנויות הפיזיות למיניהן היא כמעט ולא רלוונטית – ניתן לעשות הזמנה של בדים, של רמי לוי או שופרסל, של מכשירי חשמל, של תרופות, ולא תאמינו גם של פירות וירקות טריים שנקטפו ממש היום! אם נמאס לכם להגיע לסופר ולהתפשר על ירקות ופירות ישנים, מרוססים, רקובים ולא אכילים – כדאי לכם לעבור למשלוח של פירות בריאים יותר שהיום הגיעו מהשדה ישר לבית שלכם. פתחנו לכם את תאבון? המשיכו לקרוא!

 

למה כדאי לאכול ירקות טריים?

משלוח פירות וירקות שמגיעים היישר מהשדה מעניק לכם מזון טרי. החשיבות של הטריות מתבטאת במספר דברים – מזון טרי והא מזון שלא איבד את הוויטמינים שלו, את הסיבים שלו ואת שלל הערכים התזונתיים שלו. ושנית, החומרים המשמרים ששמים לפירות וירקות כדי שיישרדו זמן רב ככל הניתן על מדף הסופר, וכך זה ישתלם לסופר, הם חומרים לא בריאים ואף מזיקים ביותר!

 

איך עושים משלוח עד הבית של ירקות ופירות טריים?

יש מגוון משקים קטנים שעושים משלוחים במיוחד עבורכם – הם מרוויחים מזה כי אתם לקוח פרטי שמשלם יותר מהסופר, ואתם מרוויחים מזה כי התשלום להם הוא זול יותר בדרך כלל מהתשלום בסופר על ירקות. כמו כן, אתם מרוויחים מכך את הפן הבריאותי שהוא לא פחות חשוב מהכסף שאתם חוסכים או לא חוסכים.

 

משלוח בעלות משתלמת

חשוב לנו לציין שהחברות שעושות משלוחים עד הבית לא גובות מחיר גובה על כל משלוח – בדרך כלל המחיר יהיה בחינם בקנייה מעל סכום מסוים, והרי קל להגיע לסכום גבוה כי ירקות ופירות נגמרים מהר ולכן קונים אותם בכמויות גדולות. בנוסף, גם אם תשלמו על משלוח אתם יכולים לראות בתשלום זה כשווה ערך לתשלום של הדלק של הסופר, או שאר ההוצאות שהסופר יגרום לכם להוציא.

 

פרנסה לחקלאי הארץ

אם אתם ערים לכך שהרבה מהפירות והירקות מיובאים או שהתשלום לחקלאים הוא לא גבוה מספיק, אז אתם במצב טוב. אבל זה לא מספיק, כיוון שאתם צריכים לעזור לקידום המצב. הדרך שלכם לעזור היא לקנות שיירות מהחקלאי וכך לפרנס אותו.

 

פירות וירקות של ארץ ישראל

אם יש לכם חיבור מיוחד לארץ ישראל, לשורשים שלכם, לאדמה של הארץ ולחקלאות שלה – אתם הראשונים שצריכים להזמין משלוח של ירקות ופירות שהגיעו היישר מהשדה. משלוח כזה מבטא את הרצון שלכם לאכול רק פירות וירקות של ארץ ישראל ולא מחוץ לארץ.

 

לסיכום

כיום ניתן לבצע משלוחים של פירות וירקות היישר מהשדה – טריות מדהימה, טעם משובח והרבה בריאות. אם אתם רוצים לתת לעצמכם את הטוב ביותר וגם לפרנס חקלאים בארץ, כדאי לכם לעשות משלוח של ירקות ופירות מהחקלאי, ולא לקנות בסופר את המצרכים האלו.

פירות

באותו נושא