חיפוש

זר פרחים לכל אירוע: ייעוץ עם מומחה בהזמנת פרחים לימי הולדת, ימי נישואין ועוד

בחירה של זר לאירוע מצריכה היכרות בסיסית עם כמה קריטריונים חשובים. המדריך הנוכחי עולה לרשת כדי להעלות את המודעות בנושא ולאפשר לכל גולש ליצור את הזר המתאים ביותר לאירוע הנבחר. הישארו כאן ותכירו את היועצים המומחים שיעזרו לכם לבחור נכון, כדי שלא תשברו את הראש בהזמנה הבאה שלכם.

 

אלה הקריטריונים שחייבים להכיר תחילה

רגע לפני שנרחיב אודות הייעוץ עם המומחה, עליכם לדעת כי זה מכיר בקריטריונים הבאים שנחשבים לבסיסיים בהליך:

  • סגנון האירוע
  • הצבעים שבולטים בעיצוב הקיים במקום
  • הסגנון האישי של מזמיני הזרים

חשוב מאוד להכיר בקריטריונים אלה ולבחון אותם באופן מעמיק, כדי שניתן יהיה לבחור בסופו של דבר את הזר המדויק מכל הבחינות.

זר פרחים

כך תגיעו ליועץ פרחים מומחה

יש מספר מצומצם של חנויות שמחזיקות ביועץ פרחים מומחה. אתם יכולים להגיע אליו לאחר שתשוחחו עם גולשים ברחבי הרשת. שכן, הם אלה שיידעו לתת לכם תמונת מצב מהשטח. רק לפני כמה ימים נתקלנו בשכן שהזמין פרחים באשדוד לחתונה של בתו, לאחר ששוחח עם יועץ שהמתין לו בחנות. ההמלצה שלנו היא לכתוב הודעה בנושא בקבוצות פייסבוק או וואצאפ של העיר או הישוב שבו אתם מתגוררים ולבדוק את זמינות היועץ בקרבת מקום. מי שהסתייעו בו בימים האחרונים, ידעו לשלוח לכם את המיקום של החנות שבה הוא נמצא.

 

זה מה שקורה בשלב הראשוני של הייעוץ

פנייה אל יועץ פרחים מומחה תצריך מכם קודם כל הסבר אודות האירוע (למשל, חתונה, בר מצווה, יום הולדת ועוד). שכן, כל אירוע דורש ייעוץ שונה. מי שמגיע לייעוץ של חתונה למשל, צפוי לקבל המלצות אודות קישוט לרכב באשדוד, בחירה נכונה של פרחים לזר הכלה ועוד. לאחר מכן, ייבדק צבע המפות ותתבצע התאמה ראשונית של צבעי הפרחים בלבד. שימו לב – בשלב זה נערך רק סינון של צבעי הפרחים, בהמשך ייבחר הפרח המתאים ביותר.

זר פרחים

מיפוי הפרחים והרכבת הזרים לאירוע

בשלב זה המומחה יציג בפניכם את כל הפרחים שתואמים מבחינת הצבע הנבחר, כדי שתוכלו להרכיב מהם את הזרים. כך שאם נניח גיליתם שהצבע המתאים ביותר לאירוע הוא לבן, תצטרכו לבחור מבין האפשרויות הבאות:

  • ורד
  • סחלב
  • צבעוני ועוד

שלב המיפוי וההרכבה נחשב לחווייתי במיוחד, משום שהוא מאפשר לכל אחד לבנות את הזר שלו תוך פיתוח יצירתיות.

 

השורה התחתונה

מומחים לזרי פרחים יכולים לסייע לכל אחד בבחירת הזר המתאים עבורו ביותר לכל אירוע. בשלב זה אתם מכירים במקצוע החיוני, כך שעליכם רק לפנות אל יועץ מוסמך ולהסתייע בשירותיו, כדי שיתאפשר לכם לבחור את הזר המושלם לאירוע הבא שתקיימו. נאחל שתבחרו נכון ושתתנו ליצירתיות שבכם להתפרץ בשלבי הרכבת הזר.

זר פרחים

באותו נושא