חיפוש

צעדים לשמירה על הבית ממזיקים

אף אחד לא רוצה לגלות שיש לו מזיקים בבית. שכן, אלה עשויים להעביר מחלות ולגרום בין היתר לתחושת אי נוחות. לקראת "עונת המזיקים" הקרבה, החלטנו להוציא מדריך שיציג בפני כל דורש את הצעדים שיאפשרו להגן על הבית מפני מזיקים שונים. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתכירו באינפורמציה שתאפשר לכם להסתובב בביטחון ברחבי הבית.

 

הצעד ה – 1: תימנעו מהשארת שאריות אוכל ברחבי הבית

סביר להניח שאתם מכירים את רגעי העצלות שגורמים לכם להשאיר צלחת עם פירורים על השולחן, השידה והספה. אנחנו נהגנו לעשות כך עד לא מזמן וגילינו על בשרנו שהתוצאה הייתה מרה. שכן, הגיעו לאזור תיקנים שפשטו על הצלחת והותירו אותה ריקה. מיותר לספר שזרקנו אותה לפח, כי לא יכולנו לחשוב על לאכול ממנה שוב. אנו ממליצים לכם ללמוד מהטעויות שלנו ולהימנע מהשארת אוכל ברחבי הבית. ברגע שתעשו כן, אתם תפחיתו את הסיכוי להופעת מזיקים בביתכם.

 

הצעד ה – 2: תבצעו הדברה אחת לשנה

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בשמירה על הבית מפני מזיקים, מבלי לציין מילה או שתיים על הדברה מקצועית. שכן, זו נחשבת לשיטה היעילה ביותר ששומרת על הבית מפני מזיקים. אם אינכם מכירים בחברת הדברות מומלצת, כדאי שתפנו אל פרפקט הדברות. זוהי החברה המקצועית ביותר שתבצע הדברה איכותית בדירה ותאפשר לכם לשכוח ממזיקים לתקופה ממושכת.

 

הצעד ה – 3: תניחו מלכודות באזורים נסתרים

מומלץ להניח ברחבי הבית מלכודות לתפיסת עכברים, פשפשים ומזיקים אחרים. שכן, כך יתאפשר לכם לבדוק אם יש מזיק בבית שחמק מידיכם. נדגיש שאם תיישמו את 2 הצעדים שהוצגו לעיל, אתם כנראה תגלו שהמלכודות יהיו ריקות מתוכן. נוסיף ונאמר שצעד זה מותאם במיוחד עבור מי שחוששים כל הזמן מקיומם של מזיקים. אם אתם שומעים קולות של עכברים או מדמיינים תיקנים בכל מקום, זה הפתרון עבורכם. אנו יכולים להעיד מניסיון ששימוש במלכודת אלה העניק לנו ביטחון רב ואפשר לנו לחזור לשגרת חיים רגועה בבית.

 

הצעד ה – 4: תערכו ניקיון עם חומרים טבעיים

מעטים מכירים את הטיפ שיוצג בצעד אחרון זה. מדובר בעריכת ניקיון ביתי תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד שנמצאים בכל מזווה ביתי. המנעו משימוש בחומרי ניקוי שמבטיחים להעלים את המזיקים שיש בביתכם. שכן, אלה מכילים חומרים מסוכנים שעשויים לפגוע בכם, יותר מאשר בבעלי החיים הקטנים. נמליץ להכין תערובת של מים וחומץ תפוחים, משום שזהו חומר הניקוי הטוב ביותר שירחיק כל מזיק, החל מנמלה קטנה ועד לעכבר גדול.

 

מילים אחרונות לסיום

אלה היו הצעדים שיאפשרו לכם לשמור על הבית ממזיקים. בשלב זה אתם מכירים בהם, כך שנותר לכם רק ליישם אותם ולראות את התוצאות במו עיניכם. נאחל בהזדמנות זו שלא תדעו עוד מזיקים לעולם.

הדברה

באותו נושא
מלכודת
מדביר בתל אביב

קיץ, חום ולחות אלו רק חלק מהסימנים לכך שהגיע עונת ה"שמישהו יהרוג אותו!" התל אביבית. אם יצא לכם להסתובב ברחבי תל אביב במהלך הקיץ, אתם

קרא עוד »
תרסיס
5 יתרונות להדברה ירוקה

כאשר תתקלו במזיקים שונים בבית שלכם או מסביבו, הדבר הראשון שכנראה תרצו לעשות יהיה לסלק אותם ובהקדם האפשרי. לשם כך, תצטרכו לרוב להזמין הדברה ייעודית

קרא עוד »