חיפוש

מסלולים יפים שאסור לוותר עליהם בדובאי

דובאי מהווה את אחד היעדים המושכים ביותר, אליו מגיעים תיירים מרחבי העולם ובפרט, ישראלים וזאת בעיקר בזכות ההיצע הרחב של אטרקציות ומסלולים שיש לה להציע.

כשמגיעים לדובאי, ניתן להבחין במלונות הגדולים, בפארקים הייחודיים, בקניוני הענק ובאופן כללי, בנופים המרהיבים הקיימים בה.

אם אתם מתכננים לנפוש בדובאי וטרם הספקתם לקרוא על מסלולים מומלצים, במסגרת החופשה בדובאי, תוכלו לקבל מידע מפורט בהמשך המאמר.

 

מסלולים מומלצים

לאחר שתנחתו בדובאי, תוכלו להגיע למלון ולנוח או להגיע לאחת מהמסעדות שבקרבתכם. לאחר מכן, תוכלו ליהנות ממגוון המסלולים והאטרקציות שיש לעיר להציע עבורכם. ניתן לומר, כי בכל מסלול בדובאי תוכלו ליהנות ולצפות בנופים יפים, אך ישנם כמה מסלולים שאסור לכם לפספס:

  • את היום הראשון שלכם בדובאי תוכלו להתחיל בטיול לעיר העתיקה, שם תוכלו להסתובב בשווקים וליהנות מאוכל אותנטי ומפעילויות תרבותיות נוספות, כגון: שיט בסירה. משם תוכלו להמשיך לביקור במוזיאון אטרקטיבי ולתצפית בגן הפרחים המרשים.
  • בשעות ערב, מומלץ להגיע לכפר הגלובלי, אשר מציע אטרקציה של טיול במתחמים שבנויים לפי מדינות בעולם ובנוסף, כך שלכל מדינה יש דוכן של אוכל ממנו תוכלו ליהנות.
  • מסלול נוסף שכדאי שתבצעו הוא ביקור במרכז הקניות הנקרא "שוק מדינת ג'ומירה, אשר מציע עבורכם חוויה אותנטית. תוכלו ליהנות ממגוון החנויות הקיים בו וכמו כן, גם מבתי הקפה והמסעדות. בנוסף, במתחם השוק ניתן לבצע תצפית על המגדל היוקרתי – בורג' אל ערב, אשר מתפרש על גובה של כ 321 מטרים.
  • מסלול נוסף שלא כדאי לכם לפספס הוא טיול ג'יפים במדבר דובאי. מדובר בחוויה שתמלא אתכם באנדרנלין ותשדרג עבורכם את החופשה באופן מרבי. מסלול טיול הג'יפים כולל נהיגה בשטח, על דיונות החול במדבר ובנוסף גם רכיבה על גמלים, ביקור במאהל ערבי ועוד.
  • טיול לפארק המים אקווה ונצ'ר. מדובר בפארק מים אטרקטיבי במיוחד, אשר ממוקם בשטחו של מלון אטלנטיס והוא מציע למבקרים מגוון רחב של מגלשות. בנוסף, תוכלו ליהנות שם ג גם מנוף פנורמי יפייפה ומאטרקציות נוספות שינעימו את שהותכם.
  • במידה ומתחשק לכם להגיע לסביבה קרירה יותר ולהתרחק קמת מהחום השורר בדובאי, תוכלו לצאת למסלול של סקי או סנובורד – באתר סקי דובאי. מדובר באתר נופש הבנוי בצורה של מתחם סקי והוא מציעה למבקרים אטרקציה של גלישה על שלג.
  • תוכלו לבקר גם במופע המזרקות, אשר ממוקם מתחת לבורג' חליפה. במופע זה תוכלו לצפות במים ניתזים מברכיה ענקית, תוך כדי ישיבה באחת המסעדות שבקרבת המקום או תוך כדי עמידה בסמוך לבריכה בה מתקיים המופע.

 

לסיכום

דובאי נחשבת כיום ליעד תיירותי פופולארי ומציעה מגוון של מסלולים ואטרקציות למבקרים. בטרם הגעתכם לדובאי, כדאי שתתכננו מראש רשימה של מסלולים אליהם תגיעו, במסגרת החופשה שלכם. באופן זה, תוכלו לבקר במקומות מומלצים ולהפוך את השהייה שלכם לדובאי למהנה במיוחד.

 

צילום מהגובה

באותו נושא
קֶמפִּינג
8 טיפים לקמפינג מוצלח

קמפינג הוא דרך נפלאה להתחבר מחדש לטבע, להירגע וליצור זיכרונות מתמשכים עם יקיריהם. עם זאת, טיול קמפינג מוצלח דורש תכנון והכנה מדוקדקים. מבחירת ציוד המחנאות

קרא עוד »
10 עובדות מפתיעות על איסלנד

איסלנד היא מדינה ייחודית ומרתקת עם היסטוריה ותרבות עשירה. מהנופים הטבעיים המדהימים שלה ועד לסצנת האומנויות והמוזיקה התוססת שלה, יש הרבה עובדות מפתיעות על איסלנד

קרא עוד »
אתרי נופש
אתרי נופש מומלצים

אם אתם מתכננים חופשה בחצי האי סיני, אז קודם כל – דעו כי בחרתם את היעד המושלם לחופשה. סיני תעניק לכם רוגע ושלווה, אשר לחלוטין

קרא עוד »
שקיעה
סיני, זאת השאלה

הגיע הזמן לווידוי – אנחנו אוהבים את סיני. אוהבים אהבת נעורים, מעט אידיאליסטית אך כנה ואמיתית לחלוטין. אוהבים כבר הרבה זמן וכנראה זה לא עומד

קרא עוד »
חוף ים
מדריך קצר לסינאיסט הרשמי

 החלטתם שאתם עוזבים כרגע את הרעיון של נסיעה לחו"ל ונוסעים לסיני. חברים, ברכות, אתם נמצאים באחוז הנכון ביותר של אוכלוסיה. כי התורים בנתב"ג זה לא

קרא עוד »