חיפוש

כמה זמן נמשך הטיפול בהרחקת יונים

המרפסת שלנו כנראה החלק האהוב ביותר על כל בני הבית, אך לא רק על בני הבית, אלא גם על היונים שלפעמים.

משתלטות לנו על המקום האהוב עלינו.

דו קיום עם היונים לא תמיד יכול להתקיים, לכן חשוב למצוא דרך ושיטה על מנת להרחיק את היונים מבלי לפגוע בהן.

כיום יש מגוון של שיטות עבור הרחקת יונים בצורה שהיא ידידותית ויעילה, כך שתוכלו להחזיר את המרפסת שלכם לבעלות הבלעדית שלכם.

 

מה הן הסיבות לקינון היונים

אם יש לכם יונים במרפסת, זה יכול להיות מכמה סיבות, או שהמרפסת שלכם מבולגנת, או מוקפת בצמחייה או שהמרפסת שלכם ריקה. אם המרפסת שלכם נחשבת למבולגנת, אין פלא שיש לכם יונים שם. אם המרפסת שלכם מכילה המון ציוד, ריהוט ובעיקר בלאגן, הם גורמים ליצירה של צל וכך גם לפינות מחבוא עבורן.

כך היונה תימשך יום ויותר אל המרפסת שלכם והיא תמצא בה בית. מומלץ לסדר את הבלאגן, כי זה גם יכול לפתור את הבעיה מאוד בקלות. אם יש לכם צמחייה סביב המרפסת, היונה סביר להניח תרצה להקים שם את ביתה, גם במקרה והמרפסת שלכם נחשבת ריקה ונטושה ברוב שעות היום.

 

הרחקת היונים מהמרפסת

אם אתם חושבים שהמרפסת שלכם היא המקום המועדף והחביב על היונים, זה לא תמיד המצב. יונים יכולות לקנן להן קן גם על גג הבית. מכיוון שלרוב אנו ממעטים להיות בו, אם בכלל אנחנו נמצאים בו, ובגלל זה אנחנו גם לא מודעים ליונים המקננות שם.

במרפסת לעומת זאת אנחנו מבלים לא מעט, ולכן אנו חשופים ליונים המקננות בו הרבה יותר. חשוב לדעת שבהרבה מהמקרים הרחקת יונים יכולה להתבצע גם בצורה ידידותית ונעימה.

 

טיפול הרחקת יונים

משך זמן טיפול הרחקת יונים הוא משתנה משיטה לשיטה ויכול להיות בצורה מיידית וגם לקחת מעט זמן. שיטות כמו רשתות ודוקרנים הם פתרונות יעילים מאוד להרחקת היונים, אך לשוק כיום יש שיטות אחרות ומגוונת להרחקת היום. הרחקת יונים בראשון לציון היא מאוד פופולרית, מכיוון שיש הרבה מרפסות ומקומות שיונים יכולות להיות בהם.

מערכת חשמלית היא דרך טובה להרחקת יונים והיא לא מזיקה ליונה, חשוב מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע לפני השימוש מאחר וכי קודם כל מדובר בחשמל ויכול לגרום לקצר חשמלי ודורש אחזקה. פתרונות כמו ספריי דבק או דחליל לא נחשבים פתרונות יעילים להרחקת יונים, אז כדאי לשים לב כאשר מציעים לכם זאת בעלי מקצוע.

 

לסיכום

יונים נוטות לקונן אצלנו במרפסת וגם בגגות, בגג דבר זה פחות מפריע ובא לידי ביטוי מכיוון שאנו לא נוכחים בגג כמו במרפסת. הרחקת יונים באמצעות חשמל נחשבת ידידותית עבור היונים, ואינה מכאיבה להם. כאשר אתם בוחרים בהרחקת יונים, חשוב להיוועץ בבעל מקצוע קודם לכן על מנת לקבל את ההכוונה הטובה ביותר.

יונה

 

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »